25 Mar 2010

Hadi be dayı be!

Fenerbahçe 2
Manisaspor 0


maç nasıldı pek bilmiyorum, tribünde olup da pek maç izlemişliğim yok bu zamana kadar. o yüzden tribünden notlar düşelim biraz.

* maç başında en sevdiğimiz rakibimiz galatasaray'ın yakın zamanda ölen eski başkanı özhan canaydın için saygı duruşu yapıldı. bu süre boyunca bütün stadın merhumu alkışlaması önemliydi, ailesine başsağlığı diliyorum.


* maçtan önce manisasporlu oyuncular maraton alt tribünlerine bişeyler attılar, galiba mesir macunuydu, emin değilim.

* nedense boştu tribünler, özellikle ck ve vamos bien ailelerinin büyük kısmı bu maçta yoktu. bu maç YARI FİNAL maçıydı bilmiyorum farkında mısınız. buna da gelmeyecekseniz neye geleceksiniz? haftaiçini bahane etmeyin, maç akşam siz işinizden çıktıktan sonra oynandı. grupların maç seçmeye hakkı olmadığını düşünüyorum.

* karşılıklı tezahüratlarda gayet iyiydi tribün. tvden izleyenler de sesin iyi geldiğini söylüyor.

* özetlerden gördüğüm kadarıyla güiza'ya asist yapan orkun'a bi teşekkür borçluyuz. benzer bir hatayı trabzonspor maçında yapan eski takım arkadaşı emre güngör'den pazar günü tekrar bekliyoruz.

* deivid bangır bangır geri dönüyor.

* emre'nin sakatlanmasına değil, bir fenerbahçeli oyuncunun sakatlanmasına üzülüyorum. gerçekten sakatlandı mı yoksa kolpa mı tartışmaları beni çok ilgilendirmiyor.

* 2 - 0'ı erken bulunca geri kalan - neredeyse - bütün süre boyunca pazar gününe odaklandı tribünler, ayık olun, geliyoruz!

* bikaç maçtır gol yemiyor oluşumuz güzel, lugano'yla bilica birlikte oynayınca hattımız gayet sağlam.

* en son 1983'te alınmış bir kupanın yarı finaliydi bu, tekrar yazmakta fayda var. MAÇ SEÇMEYİN!

* kupa finalinin kapısını araladık (oof bu kadar klişe bi cümle kurduğum için kendimi tokatladım.)

* 27 yıldır türkiye kupası girmemiş müzeye, bugün tribünde bağıranların belki yarısından fazlası görmedi bu kupayı.

* hadi be dayı be, alalım bu sefer kupayı. final dönüşünde boynumuzu büküp içmeyelim yine.

*sen sus sarı çiyan!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder