15 May 2012

Çevik Kuvvetin İtirafları!

Cumartesi günü bir kaç kişi gece 1'de kadıköy rıhtımdan 130a kadıköy - tuzla otobüsüne bindik. "U" diye adlandıracağım arkadaşımın yanına bi süre sonra bir çevik kuvvet görevlisi oturdu ve olaylar gelişti:

U: Böyle bir günün sonunda olabilecek en kötü şey bu.

Polis: Ben mi?

U: Evet, sen!

Polis: Ben ne yaptım?

U: Üzerindeki yetiyor... Artık bağlar tamamen koptu.

Polis: İçeride ne oldu?

U: Sen bilmiyor musun? 6-7 tane polisin tribünü tahrik etmesiyle başladı, sonra tribüne gaz bombası attılar, insanlar dışarı çıkmak istedi ama kapılar kapalıydı, bunun üstüne koridorlara gaz bombası attılar ve olaylar başladı.

P- Ben dışarıda görevliydim, insanların öfkeyle dışarı çıkmalarını kaçan şampiyonluktan dolayı sanıyordum.

U: Dışarıda da aynıydınız, ne fark vardı ki?! İnsanlık dışı davranıyorsunuz, her yere bomba attınız, içinde kadın ve çocukların bulunduğu fırına bile attınız! O can pazarında insanların öfkeli olması kadar doğal birşey var mı?

Polis: Bak, geçen BJK - GS maçında görevliydim. Beşiktaşlılar ağzımıza sıçtı, ne gaz ne cop talimatı geldi. Ben copumu çektim, amirim "ne yapıyorsun sok onu yerine" diye küfür etti. Geçen hafta TS maçını görmüşsündür, bütün gün olaylar vardı orada, hiç öyle görüntüler olmadı. Kesin orada da talimat verilmemiştir ama Fenerbahçe’yle ilgili bir şey olduğunda talimatlar net geliyor: biber gazı,cop. Talimatı uygulamazsan amirler küfür ediyor, hatta kemerle dayak yediğimiz oluyor, anlamadım bu işi. 

U: İçeride gaz bombasından insanlar ölseydi ne olacaktı? O kadar kadın, çocuk, yaşlı vardı.

Polis: Benim de boynuma şişe geldi, içerideki 6-7 şerefsiz (polisler için söylüyor) yüzünden hepimiz yanıyoruz.

U: Bu ülkede helikopterden biber gazı sıkıldı mı daha önce herhangi bir olayda?

Polis: Yoo, hiç olmadı sanırım.

U: Bugün o da oldu. Sizce biz hangi örgütüz?

Polis: Biz Fenerbahçe Cumhuriyeti diyoruz...

Bu polisin de iyi niyetli, temiz yürekli, saf bir insan olduğu düşünülmemeli kesinlikle. Henüz sakalları bile çıkmamış, akademiden yeni mezun toy bir delikanlı sadece. İçinde hala biraz insanlık kalmış. Fakat onun da vicdansız, duygusuz ve düşünce yetisinden yoksun bir makineye dönüşmesi çok uzun sürmeyecektir ne yazık ki. 

İnsanlıkları yok olan varlıkların insanlığımıza kast etmesine artık yeter!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder