24 Haz 2011

63 Yaşındaki Kadın Taraftara Men Cezası


Leeds United taraftarı bir büyük-büyükanne bir yıl spor müsabakalarından men cezası aldı. Cezanın sebebi ise sezonun son iç saha maçında tek başına sahaya girmesi.

40 yılı aşkın süredir Leeds United taraftarı olan 63 yaşındaki Margaret “Mags” Musgrove, 30 Nisan'da oynanan Leeds Utd – Burnley maçında kendini klüp bayrağına sarılı bir şekilde Elland Road sahasına fırlatıyor ve amacı oyunculara, onlara taptığını söyleyebilmek.

Yorkshire Evening Post'ta yazdığına göre, yaklaşık 1,65 boyundaki taraftar oyuncuların hiçbirisine yaklaşamadan güvenlik görevlileri tarafından yakalanıp stadın nezarethanesine götürülmüş.

Polis tarafından tutuklanmış fakat herhangi bir tutanak tutulmamış. Yine de yeni sezon kombinesine el konulmuş.

Bu yasak önümüzdeki yılın mayıs ayına kadar çok sevdiği klübünü göremeyeceği anlamına geliyor.

13 torunu ve torunlarından olma 3 torunu olan Bayan Musgrove, sahaya girmesi hakkında şunları söylüyor: “Sadece 'Çocuklar, sizi seviyorum' diye bağırmak istedim. Leeds United çantam üstümdeydi ve belime de Utd. Bayrağını bağlamıştım. Tehdit edici bir şey yoktu. Ben bir holigan falan değilim. Bunun çok daha kötülerini yapan insanlar da aynı cezayı alıyorlar. Birkaç maçlık bir men cezası yeterince canımı yakardı, şimdiden yeterince cezalandırıldığımı hissediyorum. Ben yıllardır Leeds'in peşindeyim. Sadece bir anlık kontrolümü kaybettim. Ben dışarı çıkmam, benim sosyal hayatım Leeds United'dan ibaret.

Bayan Musgrove, Leeds United klübüne, kombinesini geri istediğini belirten çok sayıda mektup yazmış, fakat klüp kararından cayacak gibi görünmüyor.

Birçok taraftar bu konuda büyükanneyi destekliyorlar. “Give Mags Musgrove Her Season Ticket Back Mr Bates” adındaki feysbuk sayfasında şimdiden yüzlerce insan bu konudaki görüşlerini dile getirmiş, bu grubun dışında bir de “Mags Musgrove Is A Total Legend” adında bir grup daha açılmış.

Mektuplardan birinde, Leeds güvenlik memuru Sue Kilroy ona demişki; “Leeds United'ın iç ve dış saha maçlarında taraftarların Futbol Federasyonu, Leeds United Futbol Klübü ve diğer klüplerin ve federasyonların bunlara denk kurallarına karşı hareket etmemelerini sağlamak amaçı gerekli bir hamleydi. Margaret Musgrove'un bu koşullara karşı gelen bir harekette bulunduğuna inanmamıza neden olacak sebeplerimiz var. Fikstürdeki bütün maçlarda yasaklısınız ve deplasman maçlarında da bu yasak geçerli.”

Bayan Musgrove 2011/2012 sezonu kombinesini almıştı ve kombineye el konulduğu için klübün ona borçlu olduğunu söylüyor. Önümüzdeki sezon kuzey kale arkasının kombinelerinin fiyaları 432 pound olarak belirlenmişti.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder